Tisdag!

Hejsan! Började 10 idag! :) Slutade halv 5! HAde idrott sista lektionen! En kompis råkade sparka mig på mitt ben! Gjorde skit ont!!!!.. Men efter skolan så var jag lite med Tim, Sebbe och Viktoria! Vi chillade lite vid skolan! Kom hem för 1 timme sen.. Sebbe mådde inte bra idag! Det var knaaas! Nassim ringde mig när jag avr påväg hem! Söt han är ! :)haha när vi var i Vårberg och jag gick hem o Viktoria gick hem så efter nån minut speringer hon t mig och sprang efter mig hahah för hon trodde att jag hade hennes nycklar fast jag inte hade dom!  När jag kom hem så fixade min älskade mamma mat till mig! Just nu sitter jag och lyssnar på musik och skriver med Burak och Abtin :)! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0