Min helg!

Fredag: Skolan efter skolan åkte jag hem! :) Runt 5 kom viktoria till mig, sen kom Tim! :) Vi tog massa bilder och gjorde några video! HAHA! KANSKE lägger upp dom!  Sen träffade vi Nassim och Orgil!  Vi var ute lite och så!... sen gick jag hem!
Lördag! Var med bebis Olivia! Sov hos henne. Vi träffade Becca och Lovisa i skärholmen! :) Sen åkte vi till heron city och kollade bio! Vi såg TUSEN GÅNGER STARKARE.. Sen efter filmen såg vi massa snygga killar höhö :$ Det var sjukt kul! :) hah! Senare efter nån timme åkte vi till skärholmen! Gick till Ica sen coop sen gick vi hem, lyssnade på musik hade skit roligt och så! Åt godis och pizza :P hah!
Lördag: Vi gjorde typ inget lyssnade på musik sen typ gick jag hem och nu gör jag inget kollar på film och är inne på facebook :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0