Heeeellllooo!

Vad gör ni då?... SJälv så Lyssnar jag på musik just nu! Mår skit dåligt!;/!  Hade dans idag med kunde inte gå på den, gick direkt hem, gjorde te och la mig i sängen! Kollade lite på film och så! I skolan var det kul fast jag var sur hela tiden för jag mådde dåligt :P haha! Vi hade SO idag det är jätte roligt på SO! På torsdag har vi BRIMS! Så det blir jätte roligt!! MEn iaf.. Ska inte göra så mycke idag bara chilla hemma! Hoppas verkligen på att jag inte blir sjuk! Vill verkligen inte det! Så gör allt för att må bättre :)!.. Orkar verkligen inte ligga sjuk hemma! Så tråkigt...! Skriver lite med Nassin & Burak på facebook! :) Lite roligt.. Ska kolla på film nu! vi hörs när vi hörs pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0