Tisdag!

Shuue Katt!!.. Idag började jag 11 :) Skönt Vi tog massa bilder i skolan! hade hälsodag! (idrottsdag) så det var skit kul!;) Efter skolan runt 3 var jag med Arvin, Deaven, Orgil, Anna, Raman, Tiandra, Hannes & Magnus typ :) Vi chillade lite bakom vivo :)! Det var nice! Senare åkte jag till skäris och där väntade Paulina, Oskar, Botan & Jonah på mig :) Träffade Jimmy oxå :)!  Så vi gick t mig jag o Paulina åt sen gicl vi till Lillholm :)! HAHA Vi mulade dom :D ! Nu skriver jag med söta Adde på msn :)! Ska snart bada fixa mitt hår :)! Ni får se imorogn hur jag fixar!!.. Iaf senare ska jag ladda upp musik till min mobil!
Bilder från idag kommer senare elr imorogn! LOVAR! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0