Kulturhuset!..

Ja! Idag var iv i Kulturhuset vi gjorde film :) skulle möta Sebbe i odenplanm så kom anna victor och sen hela klassen :)! Sen åkte vi till TC! Så roligt vi hade där, vi sprang runt hela kulturhuset track på alarm saker haha! sen tog massa bilder! Vi hade inga lektioner! vi hade sjukt nice där, Sen bråkade jag med pojkvän! var ledsen hela tiden men dom satt på musik så jag skulle bli glad och ngr fick mig att le igen så der var nice efter ett tag :)!! På lunchen skulle vi fika man fick det inte men vi gick ut ändå så nån bah vi springer t BK haha fast man fick inte gå ut från kulturhuset haha! men ngr stanbnadr och jag Nixsan o Anna sprang först t BK men vi orkade inte stå i kö så jag bah DONKEn så vi sprang t donken haha sen sprang vi snabbt tillbaka haha! Nej tog vi massa bilder och chillade ! Efter skolan eller efter vi gjorde filmen så gick vi och köpte en ny tung piercing t mig :) playboy rosa blev det :)  dom tyckte det blev fett fint/kattigt så är glad:)!  Sen gick vi till hötorget till PUB vi pratade med nån snubbe där haha :D Sen gick vi runt lite i äffarer sen sprang vi runt PUB och gick t DILDO äffaren haha :)! Det var så kul där :D sen gick vi LÄNGST upp till PUBB där det var fett chill vi tog massa bilder och lekte där hahahaha :D! STÖRDA men a :) Senare gick vi till Donken igen -.- haha jag ramlade från stolen :) och vi ha :P de chill :) det var en SJUKT BRA & DÅLIG dag! Men senare  åkte alla hem så är hemma ett tag nu! Skriver med Andreas och Jenni! Vi  bråkar iaf inte nu! så det är grymt bra! Ska ladda upp bilder nu från dagen ! ;) Puss















(alla bilder nu! Från kulturhuset & PUB, jag var skit ful på alla men BJUDER på dom idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0