Fixar oss!

Hejsan alla! Förlåt för jag skriver så dåligt men jag har inte tid! Igår var vi ute kom hem runt 23-24 tiden ;) Det var chill jag och mina 2 kusiner var ute, i stan, vid sjön och överallt :D Det roliga är att dom är 17år hihi och jag 14 ;$  :P Men vi är med varandra jätte ofta som bästavänner nu gick Amela hem och ska fixa lite grejer och nu sitter Aleksandra och sminkar sig och jag sitter och bloggar vi vaknade runt 11 åt och duschade och så!;) Nu väntar vi på Oleg Aleksandras pojkvän! Han kommer med Bil så skit chill vi kmr åka runt med bil idag :D hah! Jag ska försöka ta bilder idag !:) om jag kommer ha tid till det :) Men ni kommer få bilder så fort jag är i sverige :)! Puss!


lite driv bilder skit fula men vi hörs puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0