BÄSTA :D

Kolla min kusses kille hämtade upp oss med bil vi pkte runt rökte sen gick vi på fest e helt jävla fulla! sen efter kl 8 på kvällen gick vi på en till fest haha drack skit mkt jag viste inte vad jag gjorde hahaha!! sen kl var halv 11 vi åkte hem t han sen efter 30 min satt vi i bilen vid hans hus haha sen lyssnade vi på musik asso verkligen skit hööögt! sen han bah jag ska hem kmr snart det gick
30 min
sen
vi bah va fan gör han ahah vi tog sönder skivan med musik vi spottade i hans mat satt på alla lampor i bilen baxade hans andra mat hahah som han nyss köpte se gick vi ut och lämnade bilden så med lampor med musik som man hörde skit långt bort sen sa vi inte ens t han att vi gick hahah!!!!!!!!! han kmr fååå damp
sen jag hade mina klack skor och kunde inte gå mer hade skit ont i mina ben  så vi ringde en kille min kusses kompis så han hämtade upp oss med hans bil och tog hem oss  min kusses kille hämtade upp oss med bil vi åkte runt. sen kl var halv 11 vi åkte hem t han sen efter 30 min satt vi i bilen vid hans hus haha sen lyssnade vi på musik asso verkligen skit hööögt! sen han bah jag ska hem kmr snart det gick
ROLIG KVÄLL!
min kusses kille hämtade upp oss med bil vi åkte runt ..sen kl var halv 11 vi åkte hem t han sen efter 30 min satt vi i bilen vid hans hus haha sen lyssnade vi på musik asso verkligen skit hööögt! sen han bah jag ska hem kmr snart det gick  30 min sen vi bah va fan gör han ahah vi tog sönder skivan med musik vi spottade i hans mat satt på alla lampor i bilen baxade hans andra mat hahah som han nyss köpte sen gick vi ut och lämnade bilden så med lampor med musik som man hörde skit långt bort sen sa vi inte ens t han att vi gick hahah!!!!!!!!! han kmr fååå damp
sen jag hade mina klackskor och kunde inte gå mer hade skit ont i mina ben  så vi ringde en kille min kusses kompis så han hämtade upp oss med hans bil och tog hem oss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0