Sryy

Har inte bloggar på 2 dagar ska berätta allt nu :D

Onsdag : Chill dag i skolan, efter skolan åkte jag Tim Orgil och Nassim till Tc, köpte julklapp till nassims lillebror :) Sen gick vi till kungsan och bara va där snackade om massa och hade skit kul, sen gick vi vilse haha mellan tc och gamla stan, vi hittade inte tuben! Men aja sen hittade vi den och åkte hem typ.. Runt 6, 7 var jag hemma och gjorde ingenting..
Torsdag/Idag : Skolan var sjukt roligt, hade 2 lektioner, och det var fett nice på dom, Efter skolan åkte vi till odenplan eller gick, vi träffade tims pappa där, sen åkte jag och Nassim och Orgil till Rådmansgatan och Tim åkte nånstans med sin pappa, sen mulade vi nassim och han mig och så där hela tiden, åkte pulka på skoj och snackade om allt, gick till donken, sen gick vi ut och åkte pulka igen, mulade varandra 24/7 så jag inte hade smink längre, men det bryr inte JAG mig om! Sen hade vi sjukt fucking roligt hela dagen orkar inte berätta allt men sa var SKIT blöööttttt!!!! Men ska kolla på film nu! P & K

Kommentarer
Postat av: kondomer

fjjooorrtiss

2010-12-16 @ 22:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0