SJUKHUSET ;/

Tja! Dagen var fett nice!! Började 10 slutade 11!  Efter skolan vare chill med några sötisar! HAde sjukt kul!.. Senare åkte jag och Tiandra till gamla stan, sen gullmars, senare till Årstaskolan! Träffade Becca & Lovisa! Sen drog jag, Tiandra och Lovisa till Valla torg! VAr där ett tag, sen drog vi till liljeholmen.. Efter ett tag åkte jag hem.. åt sen träffade jag Viktoria & Mateusz, vi var ute lite hade kul, senare kom kuba och Adam till oss! Vi jagade varandra runt skolan, källaren i nåns port och allting! Kollade på stjärnorna ! jag o Viktoria la oss på marken och sjöng haha hade så F*CKING roligt tills jag sprang efter adam ramlade ner för trappan och gjorde illa foten!!!!!! Trodde jag bröt mitt ben asso kunde inte gå! alla trodde jag drev men sen började jag gråta och allt då trodde dom! Viktoria hjälpte mig gå in i en port satt där och väntade tills min syster skulle komma och hämta mig vi skulle direkt till sjukhuset! Väntade på henne i 1 timme, sen kom min mamma viktoria hjälpte mig HELA tiden! Älskar henne!! Iaf.. jag gick t min mamma sen mådde jag piss så jag hörde inte vad dom sa t mig o skit :o! Sen ka ja mig ner på marken och låg i snön och väntade på min syster! Sen åkte vi till sjukhuset väntade 40 min! Dom kollade på min fot tog bild och snackade .. :/ Nu kan jag inte gå! Ska inte t skolan imorogn! Hoppas det blir bättre! Ska ringa min sötnos nu! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0