Saam - Ge mig din hand



(Vers 1)
du är en ängel, en söt vacker flicka
som får hjärtat att börja spricka
jag vill inte släppa din hand
för då sätts mitt hjärta i brand
när jag ser dig så blir jag glad
för du gör mig lycklig varje dag
jag vill hålla dig i min famn
smeka dig ömt och viska ditt namn
jag vill vara en fjäril i ditt hår
jag vill vara marken när du går
ligga och vila lätt på ditt bröst
ligga i din famn och höra din röst

(Refräng)
Ge mig din hand, ditt hjärta
ta min hand, ta min hand
ska bevisa att jag älskar dig
vad tycker du om mig ?

(Vers 2)
Jag älskar dig så 
ska inte låta dig gå 
det måste du förstå
det är bara vi två 
det är bara dig ja vill ha
vara hos dig varje da
jag vill att du håller mig kär
och älska mig för den jag är

(Refräng)
Ge mig din hand, ditt hjärta
ta min hand, ta min hand
ska bevisa att jag älskar dig
vad tycker du om mig ?

älskling, du är så fin
äntligen, har du blivit min
ett år, nej flera år
tills ja slutar andas och dör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0