OOOPPPPPPS

Förlåt att jag inte bloggae på länge!!.. Men hade inte tid! Sov hos Ebru på måndag vi träffade Filip, victor, Steffe, Lowe, Rasmus och ngr till i heron :) var på bio och så! Vi såg due date skit rolig! På tisag var vi med Leo och Ebru.. Sen åkte jag och Patrik till Skavsta och hämtae Sylwek o Damian! Patriks SNYGGASTE bröder Sylwek e sååå snyyygg jag dööör! Vi brottar alltid ner varanra ;$ haha skit kuuul ! Men igår sov jag hos Paulina vi hade skit roligt!! Orkar inte berätta så mycke! Men idag var vi i sjukhuset från 13 till 15 :) Min syster skulle väna barnet för hans huvud är uppe och inte nere-.-! Han vill inte vända sig.. så vi var är i några timmar! Ska snart dra ut tror jag! :) Orkar inte vara hemma :D Vi hörs snart puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0