Måndag! Luciiiiadagen :D

Tja sötisar!..hah det är lucia idag, skit kul, fast nää!! Iaf, Nassim kom till mig på morgonen så vi åkte tillsammans till skolan/kyrkan, sen träffade jag cyntia där så vi tog bussen till skolan, träffade meya och issa, var med dom ett tag sen kom nassim, började 8 och slutade 4 ;s helt sjukt vafan ;s Hade prov kunde inget! asso I N G E T!;/ Men snart är det jullov så skööönt! Ska plugga lite, kolla på tv och smsa! Fan va trött jag är, sov på engelskan vi kollade på NEMO hah!.. Det var roligt.. eller inte. slänger in en låt som jag fick från hakan :D haha! :)
RÖR PÅ GÖTTEN!



Kommentarer
Postat av: Memmiis

- Tack så jätte mycket !

Hänt idag ? :)

2010-12-13 @ 19:24:26
URL: http://memmiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0