Hiss & Diss


Sommar!!: Asso vafan sola bada och bli BRUUUUUUUUUN!! Det är det bästa! 
Gröna lund, träffa alla, och chilla i stan! LÄNGTAR TILL SOMMAREN 2011!!!! 

Mina klackskor: älskar mina skor! Så fucking fina på sommaren elr så! 
Klackskor är mitt allt!:) Måste ha klackskor annars går det inte leva!

Mina vänner: dom är bara bääst :) haha!! 
Sony ericsson : sony är bäst andra mobilen suger .. själv har jag Samsung och den suger *** !
Vill ha en Sony ericsson.. :/ Dom är bara bäst, dom går aldrig sönder!!
Min bror Chrille: Han är världens bästa bror!! Ja älskar dig! Tack för allt!


VINTERN!!: Dissar stoooort! gillar snö menm överdriv inte! Det är så fucking kallt!! 
Man måste fan ha 10 tröjor på sig och 44 par byxor för att inte frysa! Vill ha sommar!!

Min fot: 'Dissar min fot just nu! Kan inte ha mina klackskor på mig elr nånting, kan inte ens gå ut elr nått!!

Falska vänner: Det finns så många FALSKA vänner ;S Jag hatar när nån ljuger o e falsk!
Själv har jag inga falska vänner hoppas jag!! älska er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0