Heron City nästa!

Tjeeena älskingar! Vad ska ni göra idag på en tråkig söndag? :p 
För mig kommer den inte vara så tråkig eftersom  jag tänkte efter att det är lov ju !;o
Trodde det var skola imorgon! :P Har nyss badat fixat håret och alt ska till Heron city idag!
Nån som ska dit ? Hälsa om ni ser mig :)! Ska på Bio med Viggo, Jonte & viktoria !
Sen bowling med Paulina kunja min syster min mostrer mamma patrik och så vidare hah!
Nej men många ska följa med oss! Så det blir ju roligt. Man måste vara fin i heron.. hah då får man fina katter!
Nej driver.. men jag gilar vara i heron, tycker inte ni att det finns skit snygga kilar där?, det tycker jag...
Om ni ser 3 tjejer med samma byoor då är det jag Pauina och Kinja! Vi har bestämt att sa samma byor hah töntar! :D Men kör bara.. Har inget och säga.. eller jo, igår somnade vi runt 3 halv 4 iaf jag smsade med en söt kille! 
Innan Paulina somnade tooog vi av garv asso seriöst vii doog haha! Aja orkar inte berätta så mycke!
Vi hörs senare ni får dagens outfit och så! :)
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0