Film!

Fan va många besökare man fick! ;$ Vväääällllkommmmmeeennnnn alla söta! ;)
Haha ska kolla på F-ilm om 10 min :)! Lyssnar på lite musik nu, min mamma är fett sjuk hah!
Så sjukt j*vla rolig :D Hon kmr med nån jävla Ko och bah Ko ger mjölk, mjäölk ger ko haha asso dör av garv hon e så cp :D ! Drf älskar jag henne så mycke :D! Imorogn ska jag till skolan, glad man är, efter skolan ska jag hem fixa mig sen träffa massa, eftersom vi ska till Heron city! Mateusz fyller år så vi ska på bio och sånt :)! Sen ska jag träffa min pappa.. Han ska komma t Heron ge mig pengar, sen ska jag o Viktoria tillbaka till dom! Det blir en roligt dag imorogn! :) Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0