..

Hejsan älsklingar! Vaknade runt 10 idag! Hade skit ont i foten, min syster vaknade runt 11 så vi åt runt 12, har kollat på film och snackar med Tim, Viktoria, Deaven, Tiandra, Selma & Nassim i lur lite :) Så det var rätt kul! Men nu ska jag fixa lite min blogg eftersom har inget o göra..Nu kom moster hem till oss :) Hon är oxå gravid som min syster så dom e med varandra hela tiden hah!.. Hon kollade lite på min fot.. Den e helt fucking blååå :( gör fett ont! Iaf.. Idag ska jag inte göra så mycke bara vara hemma. Ska säga at viktoria ska komma till mig eller nått vi får se. Lyssnar på musik och smsar, har seriöst inget o göra..  Alla är i skolan;/ nu ska jag fixa lite saker! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0